Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P0325?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешка P0325?

    Здравейте колеги,имам 156 selespeed 2.0,то проблемите със селето едно на ръка,ама лампата за диагностика и тя светна,закачих unidiag и ми дава тая грешка"P0325 knock sensor 1 circuit malfunction (bank 1 or single sensor ".Някой може ли да ми каже какъв е тоя сензор и къде се намира?

  • #2
    http://www.gasgoo.com/auto-parts-tra...CK-SENSOR.html
    Търрси го покрай гарнитурата на главата. На алфа нямам идея къде точно се намира !

    Comment


    • #3
      Защо си мисля че е от вътрешната страна на блока (към коша на купето ) този дето е по кум скоростната кутия е за оборотите а този които е по в средаат е за детонациите.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Точно така. Отзад под смукателните колектори в средата на блока е. Може да се бръкне с ръка до него като се махне маркуча който е преди дросела, ако трябва и целия дросел да се откачи за повече място за бъркане. С 10 ключе мисля, че беше, но не съм сигурен се развива болта и се вади датчика.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          После мисля че трябваше да се затегне по учебник, щото все пак детонации отчита......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            После мисля че трябваше да се затегне по учебник, щото все пак детонации отчита......
            На колко Нм?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              На колко Нм?
              Е сега ще се учим ли?

              Може проблема да не е в сензора, а двигателя да прави детонации които сензора отчита. При първите детонации има корекция на предварението , но ако и след тях отново има детонации сензора ги отчита и затова изписва такава грешка.
              Не питай учило, питай патило!
              Имам един такъв почти нов който ми виси само защото някой реши че е проблем в сензора.
              Last edited by fiore; d.m.y г., 10:36.
              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
              sprint tropheo
              155/1.8
              156/2.0 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                Е сега ще се учим ли?

                Може проблема да не е в сензора, а двигателя да прави детонации които сензора отчита. При първите детонации има корекция на предварението , но ако и след тях отново има детонации сензора ги отчита и затова изписва такава грешка.
                Не питай учило, питай патило!
                Имам един такъв почти нов който ми виси само защото някой реши че е проблем в сензора.
                А знаеш ли как се проверява сензора?

                Comment


                • #9
                  Мериш му съпротивлението. Трябва да е точно 1 мегаом/1000 килоома.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Мериш му съпротивлението. Трябва да е точно 1 мегаом/1000 килоома.
                    и какво ще ти покаже? Четох как се проверява като е свален. Пуска се да се мери съпротивлението и съвсем леко се почуква с метален предмет. трябва да се променя стойността
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      и какво ще ти покаже? Четох как се проверява като е свален. Пуска се да се мери съпротивлението и съвсем леко се почуква с метален предмет. трябва да се променя стойността
                      Да, щях да го пиша това, но си ме изпреварил. Този датчик улавя звуковите трептения в даден честотен диапазон (в този който обикновено мотора звънти когато има детонационно горене) и по този начин отчита. Дори когато мотора работи ако вземем гаечен ключ и чукнем леко по блока няколко пъти близо до датчика трябва мотора да си промени оборотите за момент.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #12
                        Мерси за помоща колеги тея дни ще я направя тая операция

                        Comment


                        • #13
                          Датчика е пиезокерамичен и най-сигурният начин е с осцилоскоп. Пиезокерамичната пластна генерира напрежение при деформация. Импулса обаче е толкова кратък, че според мен трудно ще се улови с мултицет. Това за датчика.
                          Сега по въпроса:
                          Ако караш с 100 октана или на газ, е напълно възможно да го запише като грешка,тъй като ECU-to "бута" аванс и чака да "чуе" детонации. Има заложени граници, и ако в тези граници няма детонационно горене, счита датчика за дефектен.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                            Датчика е пиезокерамичен и най-сигурният начин е с осцилоскоп. Пиезокерамичната пластна генерира напрежение при деформация. Импулса обаче е толкова кратък, че според мен трудно ще се улови с мултицет. Това за датчика.
                            Сега по въпроса:
                            Ако караш с 100 октана или на газ, е напълно възможно да го запише като грешка,тъй като ECU-to "бута" аванс и чака да "чуе" детонации. Има заложени граници, и ако в тези граници няма детонационно горене, счита датчика за дефектен.
                            Колега, не мислиш ли че това е малко тъпо? По твоята логика задължително трябва да има детонация. Аз карам само със 100 октана и не ми записва грешки По-скоро няма връзка със датчика (кабел, букса) или самия той е повереден.

                            Ако се едитна още веднъж ще ми е за пръв път, но да допълня още, че точно тази грешка си казва, че има проблем във връзките, респективно във сензора. За това казах да се измери датчика, кабела... и така.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 19:11.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Казах , че е напълно възможно, а не че е задължително. Отдавна вече не карам бензин, но форда ми редовно набиваше такава грешка , когато го карах на LPG.
                              Както каза Fiore, може пък да има постоянно детонационно горене (продухана гарнитура между два цилиндъра например). Която и страна на монетата да погледнеш и в двата случая плюе тази грешка при невъзможност да догоди центровката.
                              При ALFA си нямам идея , как точно седят нещата ! Споделих с какво съм се срещал аз.
                              ПП: Не се занимавам с ремонт на автомобили , така, че твоето мнение ВИНАГИ е много по миродавно !
                              Last edited by dobromirski; d.m.y г., 19:22.

                              Comment

                              Working...
                              X